luni, 21 ianuarie 2013

Fluturi de iarna

Aveam pofta de fluturi, gasisem niste opale roz minunate si imi statea pe creier o provocare pe care o acceptasem - sa fac accesorii de par. Asa ca m-am apucat de fluturit... si a iesit un ac pentru coc. Si o bentita asortata pentru o mireasa convinsa ca viata de dupa... e in mod sigur roz. Mda, asa mi s-a parut mie, ca ar arata foarte bridal romantismul generat de fluturi, roz si cristale transparente.
Evident, setul meu de accesorii de par numai la o mireasa nu a ajuns... De fapt, bentita a ajuns intr-o parte iar acul de par in alta parte. So much for "till death do us part" :))
Si pentru ca stapana fluturelui a vrut si niste cercei asortati... mmm... inca niste fluturi pe gustul meu (si sper si al ei).
 



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu