marți, 14 februarie 2012

Martisoare, martisoare!

E momentul lor, deci se cereau bagate in seama. Ne-am propus sa concepem niste martisoare minimaliste. Si am inceput cu niste floricele... simplute si elegante zic eu. Doar ca nu m-am putut abtine si am inceput sa fac tot felul de "floricele" la fostele floricele minimaliste si am ajuns la niste chestii destul de elaborate pan' la urma.

Flower Power 
1. Sarma argintata emailata si sfera de turcoaz



2. Sarma de cupru emailata si sfera de aventurin



3. Sarma argintata emailata si margelutze miyuki rosii



4. Sarma de cupru emailata si margelutze miyuki verde smarald



5. Sarma argintata emailata, margelutze miyuki rosii si banutz negru din sticla


6, 7. Sarma de cupru emailata si margelutze de nisip verzi






Cerc vicios
1.  Sarma de cupru emailata si margelutze miyuki verde smarald




 2. Sarma argintata emailata si margelutze miyuki rosii



3. Sarma argintata emailata si margelutze miyuki turcoaz
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu