marți, 28 februarie 2012

Cu cercei mititei

Ce  bafta am si eu... ca primele comenzi sa fie cu cercelusi mici... Eu port cercei mari, evident ca toate ideile mele merg in principiu in directia bijuteriilor pe care le-as purta si eu, deci tocmai am avut prima provocare din noua mea ocupatie. Mi-a placut ce-a iesit pan' la urma... nu ca nu le-as fi pus cu drag niste tortite in loc de surub, dar una peste alta sunt mmultumita de rezultat.

Cirese amare
Un set cu destinatia de cadou pentru o doamna care poarta cercei discreti... si pe care nici macar nu o cunosc, deci dubla provocare. Sper sa-i placa... Mie mi-au placut asa de tare incat sigur o sa preiau ideea pandantivului ca sa o agatz de urechi, cum imi place mie.
Sarma argintata emailata, banuti de jad visiniu (dupa "piatra albastra fara nume", noua mea piatra preferata) si perle Swarowski.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu