duminică, 19 februarie 2012

Si niste brose - martisor

E prima oara cand imi trece prin cap sa fac o brosa. Dealtfel, cred ca in curand va fi si prima oara cand voi purta o brosa. Nu stiu cum am ignorat pana acum acest accesoriu... Nu are veselia cerceilor zornaitori, nici ostentatia pandantivului abandonat in decolteu, nici semnificatia inelului. Are insa ceva, o subtilitate aparte. Si din acest motiv (sau din altul?), primele mele brose au fost botezate...

...Suflet de Chitara


1. Sarma argintata si inimioare de cuart cherry. Si o poza nereusita, dintr-un unghi dubios, care face ca minunata creatie a carei apologie am facut-o mai sus sa arate ca o acadea. Desi nu asta era ideea :))


















2. Sarma argintata si inimioare de cuart moss. O combinatie interesanta dupa parerea mea, un miez de noapte cu luna plina.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu