vineri, 23 martie 2012

Trecute vieti...

E clar, nu cred ca voi putea alege vreodata intre bijuteriile moderniste si cele clasice. Detectez deja un pattern, dupa o serie de bijuterii clasice mi-a venit sa fac numai moderniste o vreme, iar acum dupa seria modernista a devenit imperios necesar sa mai fac si niste clasice.
Mi-am amintit ca am vazut asa, pe sarite, acum cateva luni, un tutorial despre cum sa wire wrap un cabochon. Mi-a ramas in cap principiul si acum m-am apucat sa-l aplic. Dupa metoda mea, desigur, cea consacrata mi se pare mai seaca, prefer danteluta care mi-a iesit solzilor din tutorial. Si ca de obicei cand descopar ce imi place, imi vine sa fac acel ceva din toate pietrele pe care
le am la indemana. Noroc ca n-am prea multe, dar oricum mai sunt pe tzeava inca doua seturi pe acelasi sistem.

...De doamne si domnitze
Sarma de cupru natur, putin oxidata, cabochon si sfere de agata verde.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu