sâmbătă, 21 aprilie 2012

The spiderman is having me for dinner tonight

Melodia asta mi-a umblat prin cap tot timpul cat am invartit sarmulite ca sa fac ochiurile plasei in care ar trebui sa se prinda visele rele... Si avand in vedere cate vise din margelute miyuki s-au prins deja, eu zic ca dreamcatcher-ul e verificat - works like a charm! Si imi place ca cerceii - uriasi, cum imi plac mie - ma mangaie pe umar cu penele / lantisor pe care ar trebui sa se scurga visele frumoase :)

Dreamcatcher - Blue
Sarma de cupru natur, margele miyuki indigo si sfere de lapis lazuli








































Da, stiu, pozele sunt dubioase... Din cauza nenumaratelor ochiuri ale plasei, obiectzelele sunt absolut imposibil de pozat "la rece", lasa niste umbre absolut infioratoare... si ziua si noaptea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu