marți, 8 mai 2012

Zodiac Challenge - Berbec

Pentru ca nu prea le am cu zodiacul si in general nici cu elementele impuse nu ma impac prea bine, mi-am propus o provocare: sa particip la toate concursurile referitoare la zodiac de pe Breslo. Sa vedem daca o sa fiu doctor in zodii la sfarsitul anului :)
Primul element din seria talismane zodiacale este cel pentru zodia Berbec.

Dominatrix
Marea Doamna a Zodiacului, femeia Berbec este dominatoare, perfectionista, voluntara si pasionala. Si desigur, nu in ultimul rand, feminina si sensibila in ciuda pozitiei de forta pe care o afiseaza in majoritatea circumstantelor.
Mi-am ales muza lucrarii dintr-o insiruire de personaje cam neamuzante din punctul meu de vedere – Bette Davis stralucea convingator printre ele. De ce? Pentru ca desi era uratica foc, deborda de farmec, desi era miniona, cei care au cunoscut-o spuneau despre ea ca ar fi o adevarata forta a naturii, desi a intrat in industria filmului intr-un moment lejer neprietenos pentru femei, a schimbat total atitudinea Hollywood-ului fata de actrite. Si pentru ca imi place stralucirea Hollywood-ului de alta data, i-am dedicat acest set format din cercei si colier. Usor ostentativ, pentru ca Berbecilor le place sa fie in centrul atentiei.
Concept: Forta si feminitate. As fi zis “Girl-Power”, dar nu se potrivea cu personajul J
Principii compozitionale: Geometrie clara (cerculete, cerculete!), axialitate, un element dominant – pandantivul masiv al colierului – si o “trena” reprezentata de cerceii ceva mai discreti. Si am potentat aceasta geometrie rigida convingand-o sa ia forma de floare.
Cromatica: Focul – de la scanteie pana la lemnul ars.
Materiale:
- sarma de cupru usor oxidata;
- aventurin galben – piatra a norocului si sperantei, datatoare de echilibru si inspiratie;
- agata de foc – piatra protector, dinamizeaza si insufla curaj purtatorului;
- granat – piatra a devotamentului, mareste spiritul de initiativa, respectul de sine, creativitatea si creste efectul celorlalte cristale cu care este purtat.
Dimensiuni:
Diametru colier – 11.5 cm
Dimensiune pandantiv – 8 x 5 cm
Dimensiune cercei – 3 x 4 cm inclusiv tortita





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu