duminică, 10 iunie 2012

Alti pantofi care ma inspira

Dupa cateva zile in care am fost de-a dreptul asediata de mesaje pe Facebook legate de Mid-Season Sale-ul de la Condur Bucuresti, in ideea ca you can never have enough shoes, mi-am luat elan. Am montat fata in caucior, mi-am pus cele mai comode sandale cu talpa plata (ca aveam ceva de mers pana la showroom) si am plecat la vanatoare de alte sandale cu talpa plata. Ca de, si vara asta am program de impins la caucior si jucat cu lopatelele prin nisip. Doar ca, ajunsa la fata locului, m-am indragostit subit de o pereche de platforme exact in culorile in care avem deja niste bijuterii "pe tzeava". Ametitor de inalte, arhitecturale la maxim si sexoase ca un  bronz de (aproape) vara. Asa ca dupa o oarece dilema cauzata de cele trei variante de cromatica disponibile, am plecat acasa cu perechea castigatoare si m-am apucat de invartit la bijuteriile asortate...

Pastel de vara
Sarma argintata emailata, cuart roz, aventurin, cuart bleu.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu