joi, 27 septembrie 2012

Pentru iubitoarele de albastru...

... ca mine, desigur!
Am primit o provocare - sa accesorizez o rochita de ocazie imposibil de accesorizat :)). Neagra, lunga, din dantela, si cu o maaare funda in talie. Orice om normal ar zice ca ii trebuie niste bijuterii fine, discrete, mai mult sau mai putin colorate. Dar cum sa fac eu bijuterii discrete?! Asa ca ajutata si de pasiunea viitoarei purtatoare pentru albastru si de niste briolete uriase de turcoaz natural, am facut un set (zic eu) fin si departe de a fi discret. Atat de ne-discret incat il vad purtat absolut minunat si de o mireasa. Ma rog... genul meu de mireasa... si normal, doar in varianta cercei + bratara, ca inelul in mod sigur ar face ca verigheta sa treaca neobservata :))

Something Blue
Sarma argintata emailata, briolete de turcoaz natural si sfere de agata crazy lace albastra.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu