sâmbătă, 20 octombrie 2012

Pregatiri de Halloween

Nu stiu de ce, cand ma gandesc la Halloween imi vine sa fac paianjeni din sarma. Am incercat acum cateva zile si mi-a iesit un paianjen uratel foc pe care ca o sa-l tin secret cat timp mai incerc, doar - doar o iesi si unul mai reusit... In schimb, dupa vreo juma' de zi de studiat imagini cu paianjeni, mi-a venit in sfarsit o idee spooky fara picioruse paroase. M-am agatat de ea, mi-a luat mult mai mult timp decat imi imaginasem, mi s-au terminat pietrele pe care le programasem - colierul trebuia sa fie negru, m-am zgariat si intepat - ca niciodata - de 500 de ori in sarme, dar intr-un final rezultatul a fost multumitor de creepy - sexy - fun.

Nightmare
Colier choker (la propriu si la figurat) din sarma argintata emailata, onix si coral rosu.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu