miercuri, 21 noiembrie 2012

Alb si negru

Nu prea ma caracterizeaza, recunosc. Bijuteriile mele sunt in general colorate ca niste papagali exotici. Pot fi si altfel decat exotici? Cred ca nu... Dar daca tot nu postez cu saptamanile, atunci cand bag cate 5 postari deodata probabil ca imi place sa ma citesc scriind - traducere bloggeristica pentru "imi place sa ma aud vorbind". Deci, da, imi place culoarea. dar din cand in cand nu pot sa rezist unei minunate agate negre cu insertii de cuart alb - transparent pe alocuri. Am stat cateva luni bune si am descantat pietrele astea. Pentru ca mi-au placut atat de tare incat voiam neaparat sa fac o minunatie de bijuterie din ele. Si intr-un final m-a izbit revelatia - pietrele erau atat de frumoase incat eu cu minunatiile mel enu as fi putu decat sa le stric. Asa ca le-am pus in evidenta in cea mai simpla montura posibila.

Twist in my sobriety





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu