joi, 22 noiembrie 2012

Niste chestii de inspiratie orientala...

... Dupa parerea mea cel putin :)
Nu-mi dau seama cum am ajuns sa fac atatea bratari. Nu ma pasionau deloc pana sa ma apuc de bijuterit. Acum fac ce fac si piesele centrale de la seturi tind sa fie bratari. Si evident, am inceput si eu sa port bratari.

Orient
Arome, condimente, frunze, fructe, un Octombrie mieros intr-un Orient Express. Cu luxul, opulenta si belsugul pe care le implica.
Sarma de cupru emailata, marchize si sfere de jad verde, aventurin verde si galben, jad serpentin, agate striate rosii, carneol si granat. Lipseste ceva?













































Lavanda
Sarma placata cu argint, pigmentata auriu si tratata antioxidare, chipsuri si sfere de ametist. Imi place la nebunie combinatia auriu - ametist.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu