duminică, 7 octombrie 2012

E sezon de nunti!


Dincolo de prapad

Tot mai cumplit si mai urit imi este,
Printr-un tunel inzapezit trecind
Sa ma inec, plingind, in propriul gind,
Nemaiaflind de tine nici o veste.

Aud ca vei ajunge-ntre neveste,
Intre suferitoarele de rind,
Definitiv am sa te pierd curind,
Sint inutile lacrimi si proteste.

Eu simt ca mor uitindu-ma-ndarat,
Si cum coboara lacrimi sa ma spele,
Te caut intr-un cuib de rindunele,
Mi-e dor, macar in poze, sa te vad.

Si, totusi, dincolo de-acest prapad,
Tu ce mai faci, motiv al vietii mele?


Set de bijuterii pentru mireasa lui Paunescu... compus din cercei si bratara reglabila, realizate din sarma argintata emailata, cristale si perle Swarowski si o perla de cultura in forma de banut. La comanda se pot face tiara si / sau colier, accesorii de par si cam ce i-ar mai putea trece prin cap unei mirese.Lungime cercei - 9 cm inclusiv tortitaDimensiuni piesa centrala a bratarii - 7 x 7 cm




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu